|
|
|
|
طرح تکریم ارباب رجوع
اهداف :اطلاع رسانی مناسب به ارباب رجوع در زمینه نحوه ارائه خدمات از طریق كتاب راهنما ، بروشور نظرخواهی از مراجعین از نحوه ارائه خدمات و
محتوای بسته آموزشی
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
حسابداري ماليات بر ارزش افزوده و قانون مالياتهاي مستقيم
اهداف :ماليات نوعي هزينه اجتماعي است كه شهروندان در قبال استفاده از خدمات عمومي دولتي ميپردازند. ماليات بر ارزش افزوده نوعي ماليات غيرمستقيم است كه بر مصرف وضع شده است و مصرفكننده نهايي آنرا ميپردازد.
محتوای بسته آموزشی
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
اعتبارات اسنادي (L’C)
اهداف :آشنايي با كليات و چارچوب اعتبارات اسنادي و نحوه گشايش و بهرهبرداري از اعتبارات اسنادي در بازرگاني
محتوای بسته آموزشی
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
مديريت ارتباط با مشتري CRM
اهداف :سازمانها و بنگاههاي اقتصادي ، جدا از محصول توليدي (كالا و خدمات) همواره با رشد مشتري (داخلي و خارجي ) روبرو هستند و هدف اين دوره بهبود مديريت روابط في مابين مشتري و عرضه كننده در قالب يك تيم واحد و منسجم و هماهنگ است.
محتوای بسته آموزشی
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
كاربرد Excel در حسابداري
اهداف :آموزش توانمندي هاي قابل استفاده در محيط Excel براي فعاليت هاي حسابداري
محتوای بسته آموزشی
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
مدیریت مالی برای مدیران غیرمالی
اهداف :تسهیل تفسیر اطلاعات مالی در جهت اتخاذ تصمیم های مناسب مدیریتی
محتوای بسته آموزشی
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
جهاد اقتصادی در سازمان ها
اهداف :تبیین مفاهیم و رویکردهای جهاد اقتصادی و نیز چگونگی حرکت در مسیر جهاد اقتصادی با ارائه راهکارهای علمی ویژه سازمانها و شرکتها
محتوای بسته آموزشی
|
|
|
|
|
|
|
|
|