تعريف رابط با مشتري
روش مديريت روابط با مشتري
ابزارهاي كارآمد
طراحي CRM
برنامه ريزي CRM
اجرا و پياده سازي CRM
اهداف آموزشی دوره :سازمانها و بنگاههاي اقتصادي ،جدا از محصول توليدي (كالا و خدمات همواره با رشد مشتري (داخلي وخارجي ) روبرو هستند و هدف اين دوره بهبود مديريت روابط في مابين مشتري و عرضه كننده در قالب يك تيم واحد و منسجم و هماهنگ است.
جهت خرید آنلاین این بسته آموزشی اینجا کلیک نمایید
فراگیر گرامی : جهت صدور گواهی نامه نیاز به تکمیل فرم زیر می باشد :
جهت دانلود فرم صدور گواهی نامه اینجاکلیک نمایید و پس از تکمیل ، به آدرس info@tc1.ir ارسال نمایید
جهت دانلود لیست کلی بسته های آموزشی مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران اینجا کلیک نمایید .